گرامیداشت روز بصیرت سالروز شکست فتنه در استان مرکزی همچنان با حضور گسترده مردم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گرامیداشت روز بصیرت و سالروز شکست فتنه که از قبل از نهم دیماه در استان مرکزی آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و مراسم گرامیداشت همچنان در نقاط مختلف این استان ادامه دارد.

مراسم گرامیداشت حماسه نه دی در میلاجرد کمیجان

مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی، روز بصیرت با حضور امام جمعه و مسئولان شهر و جمعی از اقشار مردم در مسجد امام حسین (ع) شهر میلاجرد برگزار شد.

در این مراسم جناب سرهنگ حسینی از فرماندهان سپاه روح الله گفت: در نهم دی مردم تیر خلاص را بر سران فتنه شلیک وبینی فتنه گران را به خاک مالیدند.

سرهنگ حسینی افزود: مردم نشان دادند هرگز راه را گم نمی‌کنند و ما باید این روز را زنده نگه داریم

در پایان مراسم جوایزی به دانش آموزان بسیجی اهدا شد.

استمرار گرامیداشت ۹ دی  با حضور گسترده مردم  استان مرکزی

مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهر محلات

مراسم گرامیداشت سالروز نهم دی ماه با حضور مردم با بصیرت و ولایتمدار و مسئولین شهرستان محلات در مسجد القائم این شهرستان برگزارشد.

در این مراسم مردم ولایی محلات، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر یک بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری و شهدای انقلاب اسلامی، پیمان دیگر بستند.

در این مراسم حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات با اشاره به حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: نهم دی ماه یک حادثه بی نظیر و یک یوم ا... دیگری بود که خداوند منان، منت گذاشت بر ملت بزرگ ایران و ملت شایسته ایران را در برابر دشمنان، متحد و یکپارچه کرد و ترفندها، مکر‌ها و حیله‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

استمرار گرامیداشت ۹ دی  با حضور گسترده مردم  استان مرکزی

مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهر زاویه زرندیه

مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد امام رضا شهر زاویه به همت حوزه مقاومت ولیعصر و هیئت رزمندگان شهر زاویه با سخنرانی کریم خوانی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی برگزار شد.
کریم خوانی استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در این مراسم ۹ دی را، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی دانست و افزود: مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابرتمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

کریم خوانی افزود: اگر بخواهیم پرونده ۹ دی ۸۸ را بازبینی کنیم باید به پرونده‌های زمانی برگردیم که فتنه‌گران، متفقین و احزاب از روز‌های اول انقلاب با شعار‌های تجزیه‌طلبی، اختلاف مذهبی و قومی به دنبال نابودی انقلاب بودند.

او اضافه کرد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد کرد.

استمرار گرامیداشت ۹ دی  با حضور گسترده مردم  استان مرکزی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نهم دی ، روزبصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار