فرماندار تریت جام گفت: فراهم کردن بستر‌های اجرای قانون وظیفه همه مجریان است تا انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و در امنیت کامل برگزار شود.

همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی امنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای اداری که با محوریت انتخابات برگزار شد گفت: مدیران اجرایی و دست اندرکاران امر انتخابات دوماموریت مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس و خبرگان رهبری رادرپیش داریم که نمادشکوه حضور مردم در عرصه سیاسی و ایجاد زمینه مناسب برای خلق حماسه سیاسی با شراطی مساوی برای همه نامزد‌ها را دردستور کار دارند.

او ادامه داد: اوضاع منطقه هر چه بهتر و مناسب ترباشد به امنیت انتخابات کمک بیشتری خواهد کرد و اگر شرایط منطقه نامناسب باشد رسالت ما در امر انتخابات سالم سخت‌تر می‌شود و بایستی مراقبت کرد مشکل امنیتی اتفاق نیفتد.

حمیدی بیان کرد: مدیران در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی باید مراقبت کنند تا به بهانه برگزاری انتخابات افراد جذب گرو‌های تروریستی نشوند و در جهت رضایت مندی مردم در همه زمان‌ها و بویژه در فصل انتخابات گام‌های مهمی بردارند.

او  تصریح کرد: در اجرای امر انتخابات  التزام به قانون ادای امانت الهی است و هرکسی حرفی میزند بایستی بر اساس قانون باشد واجرای صحیح قانون نیازمند مجریان صالح، دست پاک، آگاه به قوانین، بااقتدار است که با قاطعیت و بدون تبعیض عمل کنند.


فرماندار تربت جام گفت:  انتخابات تنها صحنه‌ای است که حضور در آن بر اساس آمار دقیق اعلام می‌شودو شرکت درانتخابات اعلام وفاداری به اسلام، انقلاب، وظیفه شرعی، دینی، سیاسی و اخلاقی است.
 

نظارت برحسن اجرای قانون


در ادامه حمید علیزاده دادستان جدید عمومی و انقلاب تربت جام با اشاره به وظایف دستگاه قضا گفت: برابراصل ۱۵۶ قانون اساسی بیش از هزار وظیفه بر عهده دستگاه قضایی گذاشته شده و یکی از قوانین نظارت برحسن اجرای قانون در ادارات برعهده دادستان است.

او گفت: هرکجا مدیری به وظیفه عمل نکند موجب بروزنارضایتی مردم می‌شود و ضمن اینکه لطمه به حیثیت نظام وارد می‌کندو متعاقب آن تحقق جرایم را به دنبال دارد.

اوادامه داد: اگر مردم مطالباتی ازیک دستگاه اجرایی داشته باشند و گزارشات به دادستانی ارسال شود ورود خواهیم کرد.

دادستان عمومی تربت جام با اشاره به اینکه دادستانی به دنبال احیاءو حفظ حقوق عامه مردم است تصریح کرد: درهر جایگاهی که قرار گرفتیم یک فرصت برای خدمت رسانی به مردم است  و در راستای منافع عمومی مردم حرکت می‌کنیم .

علیزاده با شاره به اینکه دیدگاه دادستانی پیشگیری از وقوع جرم است بیان کرد: بر اساس قانون مربوط به سلامت اداری است اگرجرمی توسط کارکنان دولت صورت گیرد ضربه به نظام وارد می‌شودو حاشیه امنی برای مجرمان نخواهیم داشت و برابرقانون با متخلفان اداری برخوردمی شود.

مدیریت با علم و دانش


در ادامه حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر امام جمعه تربت جام نیز با اشاره به لزوم مدیریت با استفاده از آیات وروایات گفت: یک مدیر از دیدگاه قرآن بایستی علم و دانش و تخصص را کسب کند و قدرت انجام کاررا نسبت به زیر دستان داشته باشد.
 
او با اشاره به فتنه‌های دشمنان تصریح کرد: ازابتدای پیروزی انقلاب دشمنان برای براندازی نظام اسلامی و بویژه ستون خیمه انقلاب، ولی فقیه و حتی پسا رهبری هم برنامه ریزی دارد.

امام جمعه تربت جام گفت: نماد قدرت ایران مردم هستند و رهبری نماد وحدت و یکپارچگی نظام اسلامی است واستکبار جهانی مخالف کشوری به نام ایران است .

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.