لزوم مدیریت حمل و نقل عمومی و روان سازی تردد در دشت آزادگان

معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان بر لزوم مدیریت حمل و نقل عمومی و روان سازی تردد در این شهرستان تاکید کرد.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بررسی مسائل و هم اندیشی در خصوص حل مشکلات ترافیکی سطح شهر‌های این شهرستان و جاده‌های مواصلاتی جلسه شورای ترافیک شهرستان دشت آزادگان امروز، چهار شنبه ۱۱ دی ماه با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

او افزود: در این جلسه با انتقاد از وضعیت ترافیک شهر سوسنگرد، بر لزوم مدیریت حمل و نقل عمومی و همچنین روان سازی تردد مردم در پیاده رو‌های شهر سوسنگرد تاکید شد.

عوده زاده اظهار داشت: باتوجه به اینکه وضعیت بازار و ۴ نقطه مرکزی شهرستان شامل؛ تقاطع خیابان امام (ره) و شریعتی، تقاطع امام (ره) و طالقانی، تقاطع شریعتی و علوانی نامناسب است، بر رفع مشکل این نقاط تاکید گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: ساماندهی وضعیت شهر ضروری و انتظار می‌رود شهرداری سوسنگرد با همفکری و هم اندیشی با سایر ادارات عضو این شورا و با استفاده از شیوه‌های مدیریتی مدرن معضلات ترافیکی به حداقل برساند و از دستگاه‌های متولی خواهان تهیه طرح ساماندهی ترافیک به عنوان نقش راه مسائل ترافیکی در شهرستان هستیم.

او ادامه داد: داشتن شهری منظم حق تمامی شهروندان است و اگر ما بخواهیم به حد مطلوبی در این زمینه دست یابیم نیازمند اعمال قانون هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار