امام جمعه اندیمشک گفت: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی هیمنه امریکا را شکست و نشان داد آمریکا فقط یک طبل تو خالی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت السلام سیدمصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: سردار سلیمانی افتخار جهان اسلام بود و این فرمانده شجاع، فداکار و ذوالفقار نظام اسلامی نقش بی نظیری در دفاع از اسلام داشت.

او افزود: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی هیمنه آمریکا را شکست و نشان داد آمریکا فقط یک طبل تو خالی است.

حجت الاسلام نوری اظهار داشت: آمریکا با ریختن خون پاک این سردار مخلص سپاه و محور مقاومت اسلامی بار دیگر جنایتکار بودن خود را ثابت کرد و انتقام این جنایت بزرگ را از آمریکا خواهیم گرفت.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است، تصریح کرد: افتخار این سردار ما این است که به دست دولت جنایتکار امریکا شهید شده و او مزد سال‌ها مجاهدت خود را گرفت.

او ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت اسلامی متوقف نمی‌شود و استکبار هیچ گاه به اهدافش نمی‌رسید و سپاه عزیز ما خواب دشمن را برهم می‌زند و مانع اهداف شوم استکبار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه اندیمشک اذعان داشت: سپاه ما از این سردار‌ها زیاد دارد که لرزه بر امزیکایی‌ها می‌اندازند و تجلیل از این سردار عزیز، تجلیل از انقلاب، شهدا و خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم است.

حجت السلام سیدمصطفی حسینی نوری با بیان اینکه مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی با حضور مردم خداجو و انقلابی اندیمشک برگزار خواهد شد، افزود: ما بیش‌تر با شخصیت جهادی سردار سلیمانی آشنا بودیم، اما ویژگی‌های فردی وی هم به واقع ممتاز بود. او تمام معادلات تکفیری‌ها و استکبار را در منطقه برهم زده بود، دشمن فکر می‌کند با ترور سردار سلیمانی به اهداف خود می‌رسد.

او بیان کرد: به یقین شاگردان این سردار عزیز راه او را با انگیزه مضاعف ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امریکا دشمن اول ملت ایران است و جنایت‌های زیادی علیه ملت و کشور ما داشته است ادامه داد: دل دادن و فکر کردن به امریکا و حتی فکر مذاکره با امریکا خیانت به صد‌ها هزار شهید و از جمله شهید سردار سلیمانی است.
امام جمعه اندیمشک ادامه داد:باید اتحاد و انسجام خود را بیشتر کنیم، زیر پرچم ولایت باشیم و با انسجام، انتقام خون سردار سلیمانی‌ها را خواهیم گرفت.

او گفت: پروژه آشوب سازی در عراق کار امریکا بوده و تمرکز استکبار برای این است که ما نیز از ارمان‌های انقلابی خود دست برداریم. آن زمانی که آرمان‌های ما کمرنگ شود آن زمان، زمان نفوذ امریکا است. زمانی که شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا از میان ما برود، آن زمان، زمان سیطره امریکا است.

حجت الاسلام حسینی نوری با نماز گزاران توصیه کرد باید مراقب نفوذی‌ها باشیم و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بمانیم.

پس از اقامه نماز جمعه اندیمشک، صد‌ها نفر از نمازگزاران اندیمشکی علیه جنایت امریکا و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی از مصلای این شهر تا میدان راه آهن راهپیمایی کردند.

حاضران با فریاد‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سردار سلیمانی زنده است، انزجار خود را از جنایت آمریکا نشان دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.