پیام تسلیت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پی شهادت سردار سلیمانی

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پیامی شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نجار  رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پیامی شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.

 متن کامل پیام رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به شرح زیر است:


من رجال صدقوما عاهد الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا.

دست تقدیر فرماندهی دلاور ولایتمدار و جان برکفی از خط مقدس و سرخ محور مقاومت را از ما گرفت. سردار حاج قاسم سلیمانی که عمود محبت و ارادتش خیمه دلهایمان را برافراشته بود و یاد و نام و ذکرش زمزمه هر روز پیر و جوان و کودکان مظلوم منطقه بود. سردار سرلشکری که آوازه رشادت هایش و هیمنه مجاهدت هایش در مبارزه با تروریست‌های تکفیری- آمریکایی؛ شیطان بزرگ را برای طراحی ترور ناجوانمردانه اش ترغیب نمود و این امر بی بدیل را به فیض عظمای شهادت رساند.


اینجانب بواسطه توفیق خدمتگذاری مردم شریف و ولایتمدار کرمان از نزدیک با این مرد فرزانه پیرو محض ولایت و تشنه برقراری امنیت آشنایی داشتم. شهادت می‌دهم لباس فاخر شهادت برازنده قامت استوار او، و خط سرخ شهادت تنها مسیر سعادتش بود که به آرزوی دیرینه اش رسید.


اینجانب این سلمه عظیم و غم مُعظم را پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، ملت شریف ایران اسلامی، تمامی ملل مظلوم جهان، مردم نجیب و قهرمان پرور کرمان و بیت محترم حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.


رجاء واثق دارد خون پاک و پیکر صد چاک امیر سرافراز که به تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین در دشت بلا بر زمین افتاد برخواهد خواست و دامان ناپاک تمامی خناثان و مستکبران جهان به ویژه آمریکا، اسراییل و اذنابشان را به مدد سربازان حریم ولایت و رهروان قاسم سلیمانی شیفته شهادت خواهد گرفت و دیری نخواهد پایید که طومار خباثت هایشان در جهان را درهم خواهد پیچید. بعون الله.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار