نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا با شهادت سردار سلیمانی در باتلاقی عمیق فرو رفت و محور مقاومت اسلام را قوی‌تر می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک و تسلیت شهادت افتخار آفرین سردار بزرگ اسلام و ایران گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی محور مقاومت را قوی‌تر و رژیم صهیونیستی و آمریکا را ورطه نابودی نزدیک‌تر خواهد کرد.

او با وحشیانه توصیف کردن حمله تروریستی نظامیان آمریکا به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی (بسیج مردمی) عراق بیان کرد: این حمله نقص آشکار قوانین بین المللی و نادیده گرفتن حق حاکمیت ملی عراق است.

آیت الله کعبی اظهار داشت: آمریکا با هجمه ناجوانمردانه به فرماندهان ارشد محور مقاومت، عملا" از تروریست‌ها حمایت کرد و خود را باتلاقی عمیق گرفتار فرو برد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: باید به حضور شرورانه و غیرقانونی امریکا در عراق و سوریه پایان داده شود در غیراین صورت نظامیان امریکایی امنیت نخواهند داشت.

او ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند امریکا باید در انتظار پاسخ و انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران باشد.

آیت الله عباس کعبی از شهید سلیمانی به عنوان سرداری که مصداق عینی آیه شریفه من المومنین رجال صدقو عاهدواالله علیه ... بود یاد کرد و اذعان داشت: سراسر حیات پربار شهید سلیمانی جهاد و مبارزه خالصانه در راه خدا بود و آرزویش شهادت بود تا به همرزمان شهیدش بپیوندد و عاقبت پس ازعمری مجاهدت به آرزویش رسید و به ملکوت اعلی پیوست.

او در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت مالک اشتر زمان به خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با شهادت این سردار عزیز و مبارز، هزاران سلیمانی دیگر وارد صحنه مبارزه و مقاومت می‌شوند و راه پرافتخار آن شهید سرافراز را ادامه خواهند داد.

بسیاری از شخصیت‌های سیاسی، تشکل‌ها، گروه‌ها، حوزه‌های علمیه، تشکل‌های دانشجویی و دانشگاهی مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، اقدام تروریستی نظامیان امریکایی در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت عراق پس از عمری مجاهدت بامداد روز جمعه در حمله بالگرد‌های متجاوز آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.