به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، مردم فهیم و ولایتمدار دشت آزادگان بعد از برگزاری نماز جمعه در شهر سوسنگرد با برگزاری راهپیمایی، اقدام تروریستی و جنایتکارانه آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در حاشیه مراسم راهپیمایی محکومیت شهادت سردار قاسم سلیمانی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر تروریسم و افراطی گری دانست و ادامه داد که شهادت این سردار اسلام چهره کریه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را به خوبی به جهانیان نشان داد.

راهپیمایی محکومیت شهادت سردار سلیمانی در سوسنگرد برگزار شد

حجت الاسلام شمیل پور امام جمعه سوسنگر در مراسم عزادارای که پیش از نماز جمعه سوسنگرد برگزار شد با محکوم کردن این جنایت هولناک گفت آمریکا و اسرائیل بدانند که شهادت این سردار بزرگ که چهره اش در جهان اسلام شناخته شده است بی پاسخ دندان شکن نخواهد ماند.

مردم ولایت مدار دشت آزادگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل، فریاد انزجار خود را از حمله تروریستی بالگرد‌های ارتش تروریستی آمریکا ابراز کرده و خواستار پاسخ کوبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی به این حادثه تلخ شدند.

راهپیمایی محکومیت شهادت سردار سلیمانی در سوسنگرد برگزار شد

مراسم راهپیمایی ضدآمریکایی امروز جمعه ۱۳ دی در شهر سوسنگرد از مسجد امام علی (ع) مصلای جمعه تا مسجد جامع سوسنگرد انجام شد.

فردا شنبه ۱۴ دی نیز مراسم عزا داری رأس ساعت ۹ صبح در محل مسجد امام علی (ع) در شهر سوسنگرد برگزار خواهد شد.

راهپیمایی محکومیت شهادت سردار سلیمانی در سوسنگرد برگزار شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار