حسنوند گفت: حاج قاسم سلیمانی بر تن دشمنان اسلام لرزه می‌انداخت و اقدامی که منجر به شهادت سردار شد فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: شهید قاسم سلیمانی مانع از تسلط دشمنان بر کشور‌های اسلامی و سقوط دولت‌های منطقه و تحقق نقشه‌های شوم دشمن شد او محور مقاومت، جهان اسلام، انقلاب اسلامی و اسوه اخلاق است.

او افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی پیشتاز فرهنگ ولایتمداری و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و امام راحل بود و قنش سردار سلیمانی در انتقال پیام انقلاب و ساماندهی رزمندگان در محور مقاومت برای مقابله با تکفیری‌ها و نیرو‌های تروریستی اثربخش و راهبردی بود.

حسنوند عنوان کرد: پس از اعلام خبر شهادت ایشان مردم آزاده در سراسر جهان به برگزاری آئین‌های سوگواری و عزاداری شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و ایران پرداختند.

نماینده مردم اندیمشک در جلس ادامه داد: قطعاً سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهادت خویش خرسند است، او توانست نقش مهمی در تأمین امنیت ایران اسلامی، دفاع از جبهه‌های مقاومت و حرم‌های متبرک اهل‌بیت (ع) از خود در تاریخ به ثبت برساند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: راه سردار سلیمانی زنده است و انتقام مشترک آمریکا، اسرائیل، امارات و عربستان به همراه حامیان آن‌ها از رزمندگان جبهه مقاومت تلاشی برای جبران شکست‌های متعدد آن‌ها بوده است و به زودی انتقام دردناکی از دشمنان ایران، اسلام و انقلاب گرفته خواهد شد و شهادت سردار رشید اسلام سند خفت، خواری، ذلت و ضعف آمریکا، اسرائیل و متحدان آنان در منطقه بوده و به زودی معبر قدس شریف آزاد می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.