نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سردار سلیمانی مصیبتی سنگین و داغی بزرگ بر دل ما گذاشته و ملت ما از این بابت بسیار متالم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی ما را به ادامه راهمان مصمم‌تر کرده و در این مسیر محکم‌تر و استوارتر گام بر می‌داریم.

او بیان کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی مصیبتی سنگین و داغی بزرگ بر دل ما گذاشته و ملت ما از این بابت بسیار متالم است.

آیت الله موسوی جزایری اظهار داشت: ما ملتی نیستیم که اگر مصیبتی در این سطح بر ما وارد شود بنشینیم و تنها گریه کنیم یا تاسف بخوریم، یقینا همانطور که خداوند تبارک و تعالی فرمود این نوع جنایات دشمن ما را به ادامه راهمان مصمم‌تر می‌کند.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ان شاءالله انتقام بسیار سخت و شدیدی از آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابی‌ها خواهیم گرفت و به آن‌ها درسی می‌دهیم که عبرت آور و بسیار تلخ باشد.

او تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی اگرچه خبری تلخ برای همه بود، اما بی شک مسلمانان جهان را بیدارتر می‌کند و راه این شهید همچنان ادامه خواهد داشت.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: دشمنان اسلام طی ۴۰ سال گذشته تمام امکانات خود را برای از بین بردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی به کارگرفته اند، اما رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب تمام این تهدید‌ها را خنثی کرده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.