استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی عامل تقویت وحدت در جهان اسلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در محل قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور برگزار شد اظهار داشت: سپهبد شهید سلیمانی خدمات بسیار ارزنده‌ای در مباره با گروه‌های تکفیری و داعش در عراق و سوریه برای نجات جامعه بشری انجام داد.

او ادامه داد: اگر سپهبد سلیمانی شهید نمی‌شد ما باید شک می‌کردیم، زیرا هر کس با خدا رابطه‌ای صاف داشته باشد خداوند نیز او را می‌پذیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اتفاقات زیادی افتاده که لکه ننگی بر دامن استکبار جهانی خواهد ماند و این اقدام آمریکا نیز تا ابد در ذهن تمام آزادی خواهان جهان خواهد ماند.

او ادامه داد: آمریکا با به شهادت رساندن حاج قاسم در واقع چهره پلید خود را به تمام جهانیان نشان داد.

موهبتی تصریح کرد: جامعه کنونی، نیاز به وحدت و همبستگی داشت که این واقعه همه را با تمام تفکرات و گراییش‌های مختلف کنار هم جمع کرد.

او بیان کرد: همه‌ی ما باید در راه انقلاب و پیشرفت کشور گام برداریم و هرکس در هر جایگاهی که است باید کار خود را به درستی انجام دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن بسیار تلاش کرد تا جنگ را به داخل کشور بکشاند، اما عده‌ای با از خودگذشتگی اجازه ندادند که دشمن ضربه‌ای به ملت ایران بزند و جایگاه کشور را در جهان ارتقاء دادند و امروز همه ما باید تلاش کنیم تا برای ارتقاء میهن اسلامی اقدامی مناسب را انجام دهیم.

او اظهار داشت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان افتخاری برای ملت ایران است که در کل تاریخ خواهد ماند.

موهبتی تاکید کرد: هم‌اینک با افتخار می‌گوییم که هرجا مظلومی درگیر ظلم شود جمهوری اسلامی در کنار اوست.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار