بازیکن سابق فوتبال گفت: صحبتی با مسئولان تراکتور برای مربیگری این تیم تبریزی نداشتم، اما بدم نمی‌آید به این تیم بپیوندم.

سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گفته می‌شود قرار است دستیار الهامی در تیم تراکتور شود، اظهار کرد: صحبتی در این باره با من نشده است، اما خودم بدم نمی‌آید به تیم تراکتور بپیوندم، چرا که روز‌های خوبی در این تیم تبریزی داشتم و با افتخار دوست دارم در این تیم تبریزی خدمت کنم.  

سید صالحی درباره اینکه نگران جو حاکم بر باشگاه تراکتور نیست، گفت: تراکتور تیم بزرگی است و  این تیم تبریزی به علت در اختیار داشتن هوادار زیاد شرایط خاصی دارد و با مسائل حاشیه‌ای مواجه است، اما بزرگتر‌های این تیم از جمله اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی حواشی تیم  را جمع و جور کردند.  

الهامی بهترین گزینه برای هدایت تراکتور است 

سید صالحی درباره اینکه کدامیک از گزینه‌های خارجی یا داخلی برای هدایت تیم تراکتور مناسب است، بیان کرد: به هر حال مالک باشگاه تراکتور باید درباره سرمربی تیم خود تصمیم بگیرد و در جریان اتفاقات این باشگاه نیستم. به نظرم ساکت الهامی نتایج خوبی با تیم فوتبال تراکتور گرفته و او از لحاظ فنی توانایی خود را در این تیم تبریزی به اثبات رساند به همین علت بهتر است الهامی همچنان سکان هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده داشته باشد.  

بازیکن سابق فوتبال درباره مشکلات مربیان خارجی در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال تیم‌های لیگ برتری در پرداخت مبلغ قرارداد‌های مربیان  خارجی خود با مشکل مواجه هستند و  قبل از استخدام مربیان خارجی باید با آن‌ها اتمام حجت کنند تا دردسری در آینده برایشان ایجاد نشود. به هر حال اگر باشگاه‌ها به مربیان داخلی همانند خارجی‌ها فرصت بدهند در آن صورت آن‌ها نیز می‌توانند توانایی و قابلیت خود را نشان بدهند.

دلالان همواره در فوتبال ما حضور دارند 

او درباره حضور گسترده دلالان در نقل و انتقالات بیان کرد: اطلاعات دقیقی در این باره ندارم، اما حضور دلالان در فوتبال کشورمان همواره وجود داشته است و اتفاق جدیدی نیست. البته تا جایی که اطلاع دارم بازیکنان با نظر سرمربیان  جذب می‌شوند و برخی از بازیکنان هم به تیم‌ها پیشنهاد داده می‌شود و مدیران در این باره تصمیم نهایی را می‌گیرند.

سید صالحی درباره تغییر و تحولات زیاد در کادر فنی تیم‌های لیگ برتر اظهار کرد: برخی از مربیان نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفتند، اما آن‌ها بعد از ۲ هفته راهی تیم‌های دیگر می‌شوند و مربیان در لیگ ما  براساس توانایی جابه جا نمی‌شوند. مدیران باشگاه‌ها سرمایه گذاری کردند و به دنبال نتیجه گرفتن تیم‌های خود هستند و مربیان خود را با چند شکست  تغییر می‌دهند. فوتبال ما نتیجه گرا شده است به همین علت مدیران باشگاه‌ها برای اینکه جایگاه خود را از دست ندهند دست به تغییر کادر فنی خود می‌زنند.

مشکلات مالی گریبانگیر فوتبال ما شده  است 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: مشکلات اقتصادی و بی پولی گریبانگیر تیم‌های فوتبال در نیم فصل اول بود و این مسائل در اتفاقات رخ داده لیگ برتر تاثیر گذاشت. تیم‌های فوتبال پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، استقلال و شهر خودرو تا آخر فصل نوزدهم جزء مدعیان قهرمانی هستند و جدول رده بندی هم دستخوش تغییرات می‌شود. همچنین تیمی امسال قهرمان لیگ برتر فوتبال  می‌شود که علاوه بر دوری از حواشی، نظم و انضباط هم داشته باشد.  

سید صالحی درباره استعفای تاج از ریاست فدراسیون فوتبال بیان کرد: تاج زحمات زیادی برای فدراسیون فوتبال کشیده است و من در دوران مدیریت تاج و ساکت در سال ۸۰ به تیم سپاهان پیوستم و شاهد موفقیت این تیم اصفهانی در لیگ برتر بودیم. به هر حال تاج به علت شرایط جسمانی اش نباید استرس به او وارد می‌شد به همین علت از ریاست فدراسیون فوتبال کنار رفت.


بیشتر بخوانید: پس زلزله تغییرات در تراکتور


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار