فرمانده قرارگاه کربلا در منطقه جنوب غرب کشور گفت: سردار سپهبد سلیمانی لایق شهادت بود و از خاک ایران ده ها سردار سلیمانی رشد خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در منطقه جنوب غرب کشور روز یکشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در اهواز، با بیان اینکه لیاقت سردار سلیمانی چیزی جز شهادت نبود گفت: جوانان عزیز ایران پیرو و عاشق راه سردار سلیمانی بوده و به یاری خدا ده‌ها سردار سلیمانی در این کشور ساخته می‌شوند.

او با اشاره به حضور شجاعانه این سردار رشید اسلام در مبارزه با تروریست‌ها و دفاع از حریم اهل بیت (ع) افزود: جایگاه و اقدامات این سردار دلیر برای تاریخ ما فراموش نشدنی است و سردار سلیمانی در تاریخ ایران جاودانه خواهد بود.

سردار خادم سیدالشهدا اظهار داشت: دشمنان ملت ایران از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های سردار سلیمانی در مسیر توسعه ثبات و امنیت منطقه بسیار عصبانی بودند، چرا که با درایت او برنامه ریزی و توطئه دشمنان خیلی زود برملا می‌شد و به همین دلیل او را مظلومانه و با خباثت به شهادت رساندند.

فرمانده قرارگاه کربلا در منطقه جنوب غرب کشور تصریح کرد: سردار سلیمانی دیروز جزو صدیقین بود، اما امروز به خیل شهدا پیوست؛ شهد شهادت بر او مبارک باد، امروز او نزد پروردگار خویش روزی دارد و از جایگاه اعلا و رفیعی برخوردار است.

او به شجاعت و بی‌باک بودن سردار شهید قاسم سلیمانی در برابر دشمنان اشاره کرد و اذعان داشت: سردار سلیمانی با ذکاوت و تیزبینی خود و با انتخاب مسیر‌های مهم و استراتژیک، پیروزی و دستاورد‌های بزرگی را برای جبهه مقاومت به دست آوردند.

سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهد عالی مقام ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی عراق و چند همرزم آن‌ها سحرگاه جمعه ۱۳ دی در حمله تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکا در فرودگاه بغداد به درجه شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.