رئیس اداره بهزیستی بروجرد :

خیران ۵۹۵ میلیون تومان به بهزیستی بروجرد کمک کردند

خیرین امسال ۵۹۵ میلیون تومان بصورت غیرنقدی در بخش های دولتی و غیردولتی به افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی بروجرد کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت :خیرین امسال ۵۹۵ میلیون تومان بصورت غیرنقدی در بخش های دولتی و غیردولتی در زمینه توزیع لوازم التحریر، پوشاک، لوازم ضروری زندگی و لباس فرم مدارس به افراد نیازمند تحت پوشش بهزیستی بروجرد کمک کردند.

کرم رضا پیردایه گفت: در حوزه مشارکت های مردمی علاوه بر کمک غیر نقدی بخش های دولتی و غیر دولتی که معادل ۵۹۵ میلیون تومان است بصورت نقدی نیز ۲۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک کردند.

او افزود: در بخش ارائه خدمات نیز مشارکت های مردمی در بخش های دولتی و غیر دولتی مبلغ ۵۳ میلیون تومان امسال کمک شده است که این کمک های شامل خدمات پزشکی و آموزشی بود.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: در حوزه مشارکت های مردمی، بخش مراکز و موسسات غیردولتی ۷۴ مرکز و موسسه تحت نظارت بهزیستی بروجرد قرار دارد که از این بین ، تعداد ۱۵ مرکز و موسسه امسال راه اندازی شده است.

پیردایه یادآور شد: امسال در بخش تسهیلات بانکی به ۵۲ نفر از متقاضیان وام خود اشتغالی مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ایجاد اشتغال پرداخت شد.

او اضافه کرد: بهزیستی در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، امور اجتماعی و امور مشارکت های مردمی خدمات خود را به جامعه هدف که شامل معلولان و خانواده های نیازمند است ارائه می دهد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.