مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از ابتدای امسال با احیا واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس ۴۷۶ کارگر به چرخه تولید بازگشتند.

بازگشت به کار ۴۷۶ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی گفت: از ابتدای امسال ۸۱ واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتند.

او با بیان اینکه اختصاص تسهیلات حمایتی و رفع موانع تولید از جمله عوامل راه اندازی مجدد این واحد‌ها است، افزود: برای راه اندازی مجدد این واحد‌ها بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: با احیای این واحد‌ها ۴۷۶ کارگر به کار بازگشتند.

فتوحی ادامه داد: راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال، سریع‌ترین راه ایجاد اشتغال و فراهم کردن بستر تولید کالای ایرانی است.

او با بیان اینکه رفع موانع تولید و فراهم کردن زمینه برای راه اندازی و فعال کردن واحد‌های راکد در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار دارد، گفت: راه اندازی این واحد‌ها کمک به حفظ سرمایه ملی است و می‌تواند به ایجاد اشتغال بیشتر، رونق فضای کسب و کار و بهبود وضعیت معیشت مردم کمک کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، عمده‌ترین مشکلات این واحد‌ها را مربوط به نیاز به نقدینگی و سرمایه در گردش برای راه اندازی و یا به روز کردن تجهیزات خط تولید دانست و گفت: در این بخش علاوه بر مذاکره با بانک‌های عامل برای همراهی بیشتر با بخش تولید و صنعت و اختصاص تسهیلات بانکی، با ورود سرمایه گذاران جدید بستر‌های مناسبی برای راه اندازی مجدد واحد‌های صنعتی به چرخه تولید و اشتغال فراهم شده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار