سردار سلیمانی نماد اقتدار ملی و معیار مقاومت اسلامی

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: سردار سلیمانی تا آخرین قطره خون خود در برابر اقدامات زورگویانه آمریکای جنایتکار ایستاد.

سردار سلیمانی نماد اقتدار ملی و معیار مقاومت اسلامی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر بهنام رضا مخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: سردار سلیمانی با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد و شهادتش موجب جوشش عدالت طلبی و ولایت پذیری هر چه بیشتر شد.

او افزود: وقتی خسوف ربیع رخ داد همه گفتند که دعای کمیل بخوانید تا رفع بلا شود، اما کسی نمی‌دانست چه اتفاق ناگواری خواهد افتاد و آن اتفاق تلخ، شهادت سردار اسلام خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه سردار خوبی‌ها به آرزویش رسید و اما همه را محزون کرد، افزود: سردار سلیمانی نگاه با صلابتی داشت و برق نگاهش دشمن شکن بود، فرمانده‌ای راسخ و با صلابت بود که تاکتیک جنگی را به خوبی می‌دانست.

مخصوصی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد اقتدار ملی و معیار مقاومت اسلامی بود، ادامه داد: او همواره می‌گفت باید برای شهید شدن حال و هوای شهید شدن را داشت.

او گفت: ملت ایران این خیانت و اقدام تروریستی را فراموش نخواهند کرد و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی مصم‌ تر و هم قسم می‌شوند و تا آخرین قطره خون خود در برابر اقدامات زورگویانه آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار