در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۰ دی ماه ۶ دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۰ دی ماه ساعت ۱۱ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های رفسنجان، تهران، اهواز، ساری و اصفهان پیگیری می‌شود. در حساس‌ترین جدال هفته تیم نامی نو در نصف جهان به مصاف تیم صدرنشین هیئت خراسان رضوی می‌رود.

مس رفسنجان - هیئت فوتبال شهرستان اصفهان

تیم مس رفسنجان این هفته میزبان هیئت اصفهان است. مس رفسنجان در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. این تیم اگر در این دیدار پیروز شود می‌تواند در صورت شکست تیم هیئت خراسان در این هفته به صدر جدول برسد. به نظر نمی‌رسد پیروزی مقابل تیم هیئت اصفهان کار دشواری برای تیم مس باشد، زیرا نماینده اصفهان در این فصل تنها چهار امتیاز کسب کرده است و در انتهای جدول قرار دارد.

رهیاب تهران - پویندگان فجر شیراز

رهیاب تهران در دیگر بازی این هفته میزبان پویندگان شیراز خواهد بود. این تیم با ۲۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و به نظر می‌رسد به دلیل تساوی هفته گذشته مقابل سایپا تهران از کورس تیم‌هایی که شانس صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان را دارند، باز مانده است. تیم رهیاب با کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند در جدول یک پله صعود کند. در آن طرف تیم پویندگان با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

ملی حفاری - پارس آرا

تیم ملی حفاری میزبان تیم پارس آرا خواهد بود. ملی حفاری یکی از مدعیان برای صعود به مرحله پلی آف است. این تیم با ۴۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. تیم ملی حفاری در صورت کسب پیروزی مقابل حریف شیرازی می‌تواند با یک پله صعود در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. در آن سوی میدان تیم پارس آرا با ۱۳ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

سایپا - پالایش نفت آبادان

سایپا تهران در دیگر بازی این هفته میزبان پالایش آبادان خواهد بود. تیم سایپا هفته گذشته مقابل رهیاب به نتیجه تساوی رضایت داد و با ۳۸ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. این تیم فاصله کمی با سایر رقبا دارد و اگر نتواند در دیدار‌های باقی مانده تا پایان مرحله گروهی لیگ امتیاز‌های لازم را کسب کند از صعود به پلی آف باز می‌ماند. تیم پالایش با ۲۷ امتیاز در رده ششم قرار دارد و به نظر نمی‌رسد در بازی‌های باقی مانده بتواند نتایج گذشته را جبران کند و در بین چهار تیم برتر لیگ برای صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

شهروند ساری - دختران کویر مس کرمان

شهروند ساری این هفته میزبان تیم دختران مس خواهد بود. هر ۲ تیم شانسی برای صعود به مرحله پلی آف ندارند. در حال حاضر تیم ساری با هفت امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و تیم دختران با ۲۳ امتیاز در رده هشتم جدول است.

نامی نو - هیئت فوتبال خراسان رضوی

تیم نامی نو اصفهان در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان هیئت فوتبال خراسان رضوی خواهد بود. در حال حاضر نامی نو اصفهان با ۳۷ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و برای قرار گرفتن در بین چهار تیم صعود کننده به پلی آف باید ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. تیم هیئت خراسان با ۴۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و برای تثبیت جایگاه خود نیاز به پیروزی دارد.


بیشتر بخوانید: در تیم جدیدم تمرکز کافی برای انجام وظایفم را دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار