بک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اتوبوس و راننده تمامی استاندارد‌های لازم را داشته است / بریده شدن ترمز اتوبوس را واژگون کرده است

عامری گفت: اتوبوس و راننده تمامی استاندارد‌های لازم را داشته، اما به دلیل بریده شدن ترمز تصادف کرده است.

اتوبوس و راننده تمامی استاندارد‌های لازم را داشته است / بریده شدن ترمز اتوبوس را واژگون کرده استاحمدرضا عامری مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه امروز سقوط اتوبوس در محور فیروزکوه گفت: متأسفانه این اتوبوس در محور فیروزکوه به دلیل آنکه ترمز اتوبوس بریده شد دچار این سانحه شد و در دره سقوط کرد.

عامری با اشاره به اینکه هم راننده و هم اتوبوس تمامی استاندارد‌های لازم را برای ورود به این جاده و محور داشته است، گفت: اتوبوس از قبل کاملا معاینه شده بود و ناگهانی به دلیل بریده شده ترمز از اختیار راننده خارج شده و به دره سقوط کرده است.

او افزود: این اتوبوس کار کرده بود اما تمامی استاندارد‌های لازم را داشته و محور این جاده هم خطرناک و یا لغزنده نبوده که باعث ایجاد چنین حادثه‌ای شود.

مدیر عامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری یادآور شد: این اتوبوس حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ کیلومتر فیروزکوه را طی کرده، اما متأسفانه ناگهان دچار نقص فنی شده و این حادثه رخ داد که ۲۰ کشته و ۲۳ زخمی بر جای داشته است.


بیشتر بخوانید: اتوبوس به علت نقص فنی دچار سانحه شد / ۲۰ کشته بر اساس آمار‌های اولیه

گفتنی است متأسفانه امروز در ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد اتوبوس مسیر تهران – گنبد در منطقه دوآب سوادکوه به علت بریده شدن ترمز در دره سقوط کرده و متأسفانه تعدادی کشته و زخمی بر جای گذاشته است که البته بسیاری از مسافران اعلام کرده‌اند که اتوبوس چندین بار در بین راه دچار نقص فنی شده و چند بار اتوبوس را نگه داشته است و ما و مسافران چندین بار به راننده تذکر دادیم، اما توجهی نکرده است هم اکنون تمامی مصدومان و فوت شدگان به بیمارستان و پزشکی قانونی منتقل شده‌اند

گفتنی است این اتوبوس متعلق به تعاونی شماره ۲ بوده که در پایانه شرق تهران حرکت کرده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار