رضایی فرگفت: بحث اصابت موشک به هواپیمایی اوکراینی، از طرف تیم بازرسی اوکراین و ایران به صورت کامل رد شده است.

رد کامل شایعه اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی/ رسانه های خارجی با ادعای دروغین به دنبال اهداف سیاسی خود هستندحسن رضایی فر رئیس کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با رد کامل احتمال اصابت موشک به هواپیمای اوکراینی گفت: در جلسه ای که امروز با حضور تیم اواکراینی و سفیر کشور اوکراین برگزار شد این موضوع به صورت کامل رد شده است.

او اضافه کرد: هم کشور ایران و هم اوکراین اعلام کرده اند که با رسانه های خارجی ارتباطی نداشته باشند چراکه موضوعی که رسانه CCN مبنی بر اصابت موشک به هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مطرح می کند با اهداف سیاسی  خاصی است و مطرح کردن چنین موضوعاتی واقعیت ندارد.


بیشتر بخوانید: طرح احتمال برخورد موشک به هواپیمای اوکراینی غیر علمی است/ اجازه ورود ذینفعان حادثه را برای بررسی داده ایم


او درباره عکسی که امروز کاربر توئتیری مبنی بر پیدا کردن قطعه ای به جز قطعه هواپیما گفت: من خود با این کاربر صحبت کردم و خود کاربر اعلام کرد که این عکس واقعیت ندارد و اشتباه بوده و از یک منبع غیر موثق گرفته شده است.

رئیس کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: ما اصلاً در محل سایت سانحه، هیچ قطعه‌ای از موشک پیدا نکردیم.

رضایی فر یاد آور شد: تا شعاع چند کیلومتری وقوع این سانحه جستجو شده و  هیچ شی غیر طبیعی پیدا نشده است.

همچنین محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی هم با اشاره به جوسازی‌هایی که برخی رسانه‌ها درباره علت سانحه هواپیمای 737 داشته‌اند، گفت: برخی‌ها سعی در جوسازی‌هایی برای علت وقوع این سانحه دارند که تمام آنها بی‌اساس و بی‌پایه است.

 علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری هم درباره این موضوع گفته است برخورد موشک به هواپیمای اوکراینی از لحاظ علمی غیر ممکن و چنین شایعاتی، هیچ گونه منطقی ندارد.

گفتنی است ساعت ۶:۱۲ روز گذشته یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراینی به علت نقص فنی دچار سانحه شد که بر اثر آن ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
سید فروزان
۰۱:۴۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
حتما وازگون شدن اتوبوس را هم CNN گذاشتن مین در جاده اعلام خواهد کرد ، امریکا بعد از خوردن سیلی انتقام ،در جهت منحرف کردن افکار عمومی در امریکا و پاسخ ندادن به تعداد مجروحان و کشته شدگان در پایگاه ، ، پروپگاند جدید خود توسط CNN را شروع کردهاند
Armenia
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
این همون مدل بوینگ که چند فروندش تا حالا سقوط کرده و سهام بوینگ هم کلی افت داشته، حالا دنبال درست کردن مقصرهستند که سهام بوینگ و بالا ببرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
گويا اين ٨٠٠ - ٧٣٧ بوده و چند تايى كه سقوط كرده ٨ - ايكس ٧٣٧ بودند. به عمر اين سقوط كرده اشاره اى نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۰ دی ۱۳۹۸
جالب اينكه هر دو نوع گنجايش ١٧٦ مسافر دارند
آخرین اخبار