لس آنجلس تایمز گزارش داد مقامات ارشد آمریکا در جلسه توجیهی با کنگره به سرنگون نشدن هواپیمای اوکراینی اذعان کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز روز ۸ ژانویه (چهارشنبه) گزارش داد یک نماینده کنگره آمریکا که خواسته نامش فاش نشود اعلام کرد مقامات ارشد آمریکا در نشست توجیهی با اعضای کنگره این کشور گفته‌اند اطلاعاتی که نشان دهد هواپیمای اوکراینی هدف قرار گرفته، وجود ندارد.

مقامات آمریکایی که در این جلسه حاضر بودند مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا، مارک اسپر، وزیر دفاع این کشور و جینا هاسپل، رئیس سیا هستند که برای توضیح درباره وضعیت تنش‌های میان ایران و آمریکا بعد از پاسخ موشکی ایران، در جلسه کنگره حضور پیدا کردند.


بیشتر بخوانید: اعلام عزای عمومی در اوکراین

نانسی پلوسی: اقدام ترامپ برای ترویج صلح نبود


صبح روز چهارشنبه یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین با ۱۸۰ سرنشین در نزدیکی فرودگاه امام خمینی (ره) تهران سقوط کرد. این مدل از هواپیمای بوئینگ سابقه طولانی در سوانح هوایی و سقوط دارد. بوئینگ ۷۳۷ که آمریکایی‌ها به آن لقب تابوت پرنده را داده‌اند تا کنون جان ۵۲۲ تن را گرفته است.

پیش‌تر برخی رسانه‌های غربی مدعی شدند سقوط هواپیمای اوکراینی نتیجه یک حمله تروریستی بوده است که سفارت اوکراین در تهران این ادعا را رد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۰ دی ۱۳۹۸
بوئینگ 737 max یه هواپیمای مرگه و همین چند وقت پیش یکیش در اتیوپی و یکی در مالزی سقوط کرد و خیلی از شرکتهای هوایی کنار گذاشتنش و مشکلش بیشتر در زمان بلند شدن و فرود آمدنشه.
آخرین اخبار