مسئول کتابخانه عمومی موعود مسجدسلیمان گفت: ویژه برنامه ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در این کتابخانه برگزار شد.

پروانه رضایی مسئول کتابخانه عمومی موعود مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ویژه برنامه به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت مقام شامخ شهدا و آشنایی کودکان ونوجوانان و بالاخص سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بخش کودک این کتابخانه برگزار گردید.

او، سردار حاج قاسم سلیمانی، اسوه ایمان، ایثار، ولایت‌پذیری و نمونه‌ای از تربیت‌شدگان مکتب جهاد و مقاومت دانست و افزود: این سردار رشید اسلام، ۴ دهه از عمر بابرکت خود را صرف جهاد و مبارزه کرده است و ولایتمداری، بصیرت و دشمن‌شناسی، تقوا و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های این مجاهد فداکار و انسان وارسته بود.

رضایی با اشاره به رشادت‌ها حاج قاسم سلیمانی و یارانش برای کودکان کتابخانه اظهار داشت: آرامش و آسایش کنونی ما حاصل تلاش‌ها و رشادت‌های این شهید والامقام و همرزمانش است و تنها کاری که ما باید انجام بدهیم این است که رهروی راه این بزرگواران باشیم.

مسئول کتابخانه عمومی موعود مسجدسلیمان تصریح کرد: در بخش دیگر این برنامه را که به مناسبت ایام فاطمیه بود معرفی کتاب ۱۰ قصه از بانو فاطمه (س) نوشته حسین فتاحی معرفی و توسط کودکان جمع خوانی شد.

همچنین در پایان این نشست کودکان شرکت کننده به کشیدن نقاشی با موضوع ایران وسردارسلیمانی پرداختند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.