امام جمعه ساری با تسلیت شهادت سردار دلها، گفت: سردار سلیمانی چهار دهه مجاهدت در راه خدا و به اذن رهبری علیه دشمن واقعی داشت.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت:سردار سلیمانی چهار دهه مجاهدت در راه خدا داشت و در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان به اذن و دستور ولایت، مقابله می‌کرد و او، تقوا و جهاد با دشمن را توأم با رهبری از ولایت داشت.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه سردار سلیمانی در راه جهاد با دشمن واقعی خدا و با اذن و دستور ولایت می‌جنگید ،افزود: هرچه برای این جهاد زخمت بیشتری کشیده شود، نزد خداوند مقرب‌تر است.

ملت ایران از اقدام سپاه حمایت کامل خواهد کرد

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر لائینی امام جمعه ساری همچنین با تقدیر از پارلمان عراق در زمینه مصوبه اخراج نیرو‌های امریکایی، همچنین از سپاه پاسداران ونواختن سیلی سخت به آمریکا تقدیر کرد و گفت: هنوز آمریکا گیج و منگ است و به برادران سپاهی دستمریزاد گفته و می‌گوئیم ملت ایران در این زمینه از سپاه حمایت کامل خواهد کرد.

اوبا با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانش افزود: این حادثه منطقه را مقابل آمریکا متحد و منسجم کرده است و یک ائتلاف مردمی در منطقه علیه آمریکا با محوریت مقاومت شکل گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی با بیان اینکه نفرت از آمریکا فزونی یافته و محبوبیت مقاومت و فرماندهانش بیشتر شده است گفت: در ماجرای موشک باران، بزرگترین مرکز فرماندهی دشمن منهدم شد و تلفات زیادی دادند و با اینکه نیرو‌های ما می‌توانستند تلفات انسانی بیشتری بگیرند، اما سعی کردند ماشین آلات نظامی آنان را از بین برند.

امام جمعه ساری گفت: این حمله موشکی، یک جنگ سایبری و الکترونیکی بوده است و ارتباطات مرکز نظامی به وسیله حمله موشکی ایران برای لحظاتی قطع شده بود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب درباره شهادت سردار سلیمانی و اولین سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با صلابت و قدرت حرف خود را زده‌اند و موشک باران را یک سیلی قلمداد کرده است.

او به اهمیت جهاد با دشمن اشاره کرد و گفت: باید جهاد با دشمن در کنار، ولی و حجت خداوند باشد و با بصیرت، دشمن واقعی را شناخت و با آن مقابله کرد، همچنین جهاد با دشمن با اذن، ولی و حجت بوده و انسان پشت سر ولایت باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه بهترین سفره و توشه از مزرعه دنیا برای آخرت، تقوای الهی است افزود: تقوا بهترین توشه است و باید با آن رهسپار آخرت شویم.

او همچنین به فرازی از اولین خطبه پیامبر اکرم (ص) در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: انسان بعد از مرگ نیازمند اعمال و توشه‌ای است که از پیش فرستاده است و تقوا، جهاد در راه خدا و اعمال صالح مهمترین توشه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.