مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: دهه فجر امسال ۶۸ کلاس درس در این استان افتتاح می‌شود.

مدرسهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مرزبان نظری پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر توسط این اداره کل را ۲۰ مدرسه با ۶۸ کلاس درس عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با زیربنای بالغ بر ۱۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

او بهره برداری از این پروژه‌ها را حاصل حمایت خیرین و مساعدت مسئولین و تلاش شبانه روزی مجموعه نوسازی مدارس استان کرمانشاه دانست.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس داشت و عنوان کرد: از سال ۱۳۹۲ تاکنون با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان تمام مدارس بالای سه کلاس درس در سطح استان به سیستم حرارت مرکزی شوفاژ و پکیج مجهز شده و امسال نیز ۸۲۱ کلاس درس روستایی با اعتبار ۱۳۷ میلیارد ریال به سیستم گرمایشی حرارت مرکزی و شوفاژ مجهز شده و دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول در ادامه با اشاره به کلنگ زنی خوابگاه دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه با متراژ ۳۳۰۰ مترمربع و اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان در دهه فجر امسال گفت: طراحی این پروژه توسط مجموعه نوسازی مدارس استان انجام شده و پروژه در مرحله مناقصه است.

او ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولین و همکاران این اداره کل مشکلات دانشجویان این دانشگاه با ساخت این مجتمع به زودی مرتفع شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه بیان کرد: دهه فجر امسال همچنین احداث مدرسه شش کلاسه سریاس باینگان با ۲۷۵ متر مربع ازمحل اعتبارات ملی کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.