مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:دیشب بر اثر شدت بارش برف در جاده مشهد- تربت حیدریه ۴ هزار و ۶۲۰ نفر اسکان اضراری داده شدند.

اسکان اضطراری ۴ هزار و ۶۲۰ نفر در محور مشهد- تربت حیدریهدکتر سید مجتبی احمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت:دیشب در پی تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی دو پایگاه بین شهری کامه و گرماب و ۸ تیم امداد از محل شعبه به امداد رسانی افراد گرفتار در برف و کولاک شتافتند.

او تصریح کرد:به دنبال مسدود شدن مسیر رفت و برگشت جاده تربت حیدریه به مشهد تعداد ۳ هزارو ۴۵۰ نفر در این محور گرفتار شدند که تا ساعت ۷ صبح امروز این تعداد به ۴ هزارو ۶۲۰ نفر افزایش یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۴۵۰ نفر از این افراد در تربت‌حیدریه و سایر مسافران گرفتار در برف در جاده تربت حیدریه به مشهد در مدارس، مساجد و سالن‌های ورزشی رباط سنگ و هچنین تعدادی از این افراد نیز در روستا‌های کامه سفلی و علیا، و تروسک اسکان داده شدند.

احمدی افزود: در این امداد رسانی بالغ بر ۲۰۰۰ تخته پتو ۵۰۰ بسته خرما و. در بین مسافران توزیع گردید.

او تصریح کرد:این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و تا ۷ صبح امروز ادامه داشت.

بارش برف و باران در خراسان رضوی از عصر روز جمعه در خراسان رضوی آغاز شد و طبق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تا پایان روز دوشنبه این هفته ادامه دارد.

انتهای پیام//ف. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.