نخستین برف زمستانی مشهد/ بارش ها تا فردا ادامه دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده باران و برف طی امروز بعدازظهر در سراسر خراسان رضوی آغاز خواهد شد و تا فردا ادامه دارد.

بارش برف از امروز تا فردا در آسمان خراسان رضویزهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از امروز بعدازظهر بارش ها در استان خواهیم داشت و  این بارش ها به شکل برف خواهد بود.

او ادامه داد: در اکثر نقاط  استان به ویژه در نیمه جنوبی و شرقی بارش‌ها شدیدتر خواهد بود و حجم بارش در این نواحی تا حدود ۲۰  میلیمتر بوده است.
 

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این بارش‌ها سبب آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال رخداد سیلاب، مه‌آلودگی، کاهش دید، وزش باد شدید و کولاک برف و کاهش محسوس دما می‌شود و در نواحی سردسیر حداقل دمای هوای شبانه به کمتر از ۱۰ درجه زیر صفر می‌رسد.
 
آهنگرزاده افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد بین ۲و۳ درجه سانتی گراد زیرصفر پیش‌بینی شده است و تا فردا این کاهش دما ادامه دارد.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای ۱ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای ۱۳ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت قبل بوده‌اند.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارش برف  در تربت حیدریه با ۱۰ سانتی متر در  ۲۴ ساعت قبل بوده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار