رییس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام گفت: از مجموع ۱۲۵ داوطلب نمایندگی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران، تعداد ۳۸ نفر تایید صلاحیت شده اند.

۳۸ داوطلب نمایندگی مجلس در ایلام تایید صلاحیت شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،یوسف امیدی از پایان بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراستان و اعلام آن به فرمانداری‌های دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران خبر داد.

او افزود : از مجموع ۱۲۵ داوطلب نمایندگی در دو حوزه انتخابیه، اسامی ۳۸ نفر به عنوان داوطلبان تایید صلاحیت شده به فرمانداری‌های ایلام و دهلران معرفی شده است.

رییس هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام یادآور شد: در حوزه انتخابیه ایلام ۲۷ نفر و در حوزه انتخابیه دهلران ۱۱ نفر تایید صلاحیت شده ا است.

او با بیان اینکه ۵۶ نفر از دواطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان، رد صلاحیت و ۳۱ نفر نیز عدم احراز صلاحیت شده است، افزود: ۶ نفر از ثبت نام شدگان نیز پیش از رسیدگی و بررسی صلاحیت، انصراف خود را اعلام داشته اند.

امیدی با اشاره به بررسی شکایات داوطلبان در سه مرحله و اعلام نهایی اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده تا ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در مرحله دوم تا ۲۱ دی ماه احراز صلاحیت نشده اند یا صلاحیت آن‌ها تایید نشده است از فردا تا پنجشنبه می‌توانند شکایت خود را ارائه نمایند.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.