نماینده مردم تهران گفت: توضیحات سردار سلامی درباره حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی التیام بخش بود اما لازم بود که این مباحث در جلسه علنی مطرح شود.

توضیحات سردار سلامی در نشست غیر علنی مجلس التیام‌بخش بودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز پارلمان با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: این حادثه بسیار زیاد بود و غم کتمان اطلاع‌رسانی به آن افزوده شد، ضمن اینکه ما پیش از این از ریاست مجلس خواسته بودیم که این قبیل مسائل در جلسه علنی خواسته شود.

او افزود مباحث مطرح شده توسط سردار سلامی التیام بخش بود کمااینکه به دلیل بروز این حادثه عذرخواهی کردند و تأکید شد که آن را جبران کرده و از جان باختگان تجلیل مناسب به عمل می‌آورند و این موضوع را پیگیری می‌کنند تا سوء نیتی در آن وجود نداشته باشد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: از دولت دوست عراق انتظار نداشتیم به دلیل حمله به حق ایران به سازمان ملل شکایت کند و از وزارت امور خارجه می‌خواهم ماجرای سفیر انگلیس را از طریق دیپلماسی پیگیری کنند.

او در پایان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سردار بزرگ سازندگی بود که با تدبیر و درایت برای پیچیدگی‌های منطقه راهبرد ارائه می‌داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مشكل اصلي مخفي كاريه
آخرین اخبار