جانشین انتظامی استان ایلام گفت: رفتار شایسته مأموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می‌دهد.

رفتار شایسته پلیس اعتماد مردم را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: رفتار شایسته مأموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می‌دهد و اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان، تحقق پیدا می‌کند.

او بیان کرد: مردم در جامعه به دنبال پلیسی هستند که رفتار استاندارد داشته باشد و اگر پلیس رفتارش از روی احساس و هیجان باشد قطعا شاهد کاهش رضایت مردم از پلیس خواهیم بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: توجه به تعالی رفتار سازمانی با محوریت خدمات‌رسانی شایسته به مردم یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نیروی انتظامی در پیشبرد اهداف جامعه‌محوری پلیس و جلب اعتماد حداکثری آنان است.

او مطرح کرد: آئین نامه انضباطی تدوین شده و در پی تربیت نیرو‌های ارزشی، قانونمند، معتقد، شجاع و دلسوز و ایثارگر بوده و همواره در صدد پرورش شخصیت والای انسانی و اسلامی در آنان است.

عزیز زاده خدمت توأم با صلابت و احترام و اجرای صحیح قانون را از وظایف نیروی انتظامی دانست و اظهار کرد: فلسفه وجودی نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش فردی و اجتماعی مردم است و ناجا نیز خروجی کار خود را رضایت و خشنودی و آرامش مردم می‌داند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.