مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از توافق ساخت مسکن ۵۲۰ واحدی محرومان در استان مرکزی خبر داد.

توافق ساخت مسکن ۵۲۰ واحدی محرومان در استان مرکزیمرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: توافق ساخت مسکن محرومان با تامین و واگذاری زمین به ظرفیت ۵۲۰ واحد با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حال انجام است.

مرزبان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن محرومان هم گفت: شناسایی زمین با ظرفیت هزارو۵۲۰ واحد انجام شده و تحویل آن به بنیاد مسکن صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هم در حاشیه بازدید مسکن محرومین و سیل زندگان در شهرستان آشتیان از احداث و بازسازی ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین و سیل زندگان در سطح استان خبرداد و گفت: ۸۰ واحد از این تعداد در روز‌های گذشته تحویل صاحبان نیازمند آنان شد و ۲۰۰ واحد از این مسکن‌ها در ایام دهه فجر در استان مرکزی افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

بازسازی و ساخت مسکن محرومین و مناطق مختلف استان مرکزی به همت کمیته امداد و بنیاد مسکن و بسیج سازندگی سپاه استان در حال ساخت و بازسازی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میناکریمی پور
۱۵:۴۲ ۳۰ دی ۱۳۹۹
باسلام من ساکن شهرستان آشتیان هستم وحدوددوماهه خانه ام راخراب کردم حالا که به گرفتن وام رسیده میگویند سند شما سه دونگ است ومشمول وام نیستید حالا من چه کنم بایک بچه ی سه ساله که آواره ی خیابان ها شدم...تکلیف من چه میشود اگربه فکر محرومین هستید فکری کنید....