احمدوند گفت: رئیس جدید فدراسیون تنیس در اولین اقدام باید کمیته آموزشی را تغییر بدهد.

سعيد احمدوند سرمربی تيم ملی تنيس ايران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پرداخت نشدن هفت ماه حقوق اعضای تیم ملی توسط فدراسیون تنیس عنوان کرد: ۷ ماهی است که حقوق اعضای تیم ملی تنیس پرداخت نشده است. هر بار از فدراسیون خبر می‌رسد که پولی قرار است به دستشان برسد تا دستمزد معوقه بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود. فعلا تنها حقوق یکی از اعضای تیم ملی را پرداخت کرده اند که نشان از مدیریت ضعیف دارد و سایر اعضاء همچنان بلاتکلیف هستند.  

چرا برای پرداخت حقوق اعضای تیم ملی هیچ تلاش نمی‌شود؟

او در ادامه عنوان کرد: زمان زیادی است که با فدراسیون ارتباط ندارم. تنها یک بار نامنی سرپرست فدراسیون را ملاقات کرده ام. از طرف فدراسیون تنیس با من تماس گرفتند و گفتند دستمزدم آماده است، اما بعد از ۴ ماهی که نامنی به فدراسیون آمد همچنان از پرداخت دستمزد ما خبری نیست. چطور ممکن است که اعضای فدراسیون سر ماه پول خود را دریافت کنند، اما پولی به ما پرداخت نشود؟ مگر بدهی‌های فدراسیون قبلی به سرپرست جدید مربوط نمی‌شود؟ پس چرا در این چند ماه هیچ ترتیب اثری داده نشده است؟  

کمیته آموزش سنگ اندازی می‌کند

احمدوند در ادامه گفت: تا زمانی که تنیس سازماندهی نشود و این رشته را به مسیر پیشرفت سوق ندهیم نمی‌توانیم انتظار پیشرفتی داشته باشیم. یکی از مواردی که به پیشرفت تنیس کمک می‌کند برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط فدراسیون برای بازیکنان تیم ملی است، اما متاسفانه کمیته آموزش فدراسیون در برگزاری کلاس‌های آموزشی سنگ اندازی می‌کند.

اولین اقدام رئیس جدید فدراسیون پاکسازی کمیته آموزش تنیس است

او افزود: چند وقت پیش هیئت تنیس استان گلستان درخواست کرد تا کلاسی یک روزه در گرگان برگزار کنیم که از استان‌های همجوار هم برای شرکت در این کلاس آموزشی نفراتی نام‌نویسی کردند، اما کمیته آموزش فدراسیون تمام تلاش خود را کرد تا این کلاس برگزار نشود و به بهانه‌های واهی آن را لغو کرد. شک نکنید این سنگ اندازی‌ها یک روزی تمام می‌شود و رئیس جدید فدراسیون تنیس در اولین فرصت اعضای کمیته آموزش را پاکسازی می‌کند.

چرا نامنی با برگزاری کلاس‌های آموزشی گرگان مخالفت کرد؟

او ادامه داد: طیبی از مدیرکل اداره وزارت ورزش و جوانان استان گلستان برای برگزاری این کلاس پیگیری کرد تا  در سطح کشوری برگزار شود، اما نامنی سرپرست فدراسیون ابلاغیه داد که تنها متقاضیان استان گلستان می‌توانند در این کلاس‌ها حضور پیدا کنند. از نامنی سوال دارم که به چه دلیل با برگزاری این کلاس مخالفت کرده است؟ آیا از من با تجربه‌ و دوره دیده‌تر برای آموزش کلاس‌های تنیس هست و یا اینکه بقیه در کمیته آموزش هم می‌توانند متود من را پیش ببرند؟

شانس ۲ نامزد از سایر کاندیداها بیشتر است 

سرمربی تیم ملی تنیس در مورد انتخابات پیش روی فدراسیون تنیس و شانس کاندید‌اها برای گرفتن صندلی ریاست اظهار کرد: به نظر من عزیزی و کامیار کیمیایی نسبت به بقیه نامزد‌ها شانس بیشتری برای تصاحب صندلی ریاست دارند و گزینه‌های اصلی به حساب می‌آیند.

نباید از تنیس انتظار پیشرفت داشته باشیم

احمدوند در مورد برنامه‌های تیم ملی بیان کرد: فعلا خبری نیست. چند ماهی است بازیکنان در مسابقات بین المللی فیوچرز هم بازی نکرده اند. وقتی قدمی برای بهتر شدن بر نمی‌داریم نباید انتظار ارتقای تنیس را داشته باشیم. فعلا فدراسیونی وجود ندارد که من سرمربی تیم ملی باشم. تا زمانی هم که رئیس فدراسیون جدید مشخص نشود وضع همین است.


بيشتر بخوانيد: هجوم نظامی‌ها به صندلی ریاست تنیس


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار