در ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز خانگی بالاترین میزان مصرف را داشته است و استمرار این مقدار کمی جای نگانی دارد.

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب مصرف گاز خانگی داشته ایم  که نسبت به روز قبل  ۴۰۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است .

او با اشاره به اینکه این میزان مصرفی گاز خانگی با وجود در نظر گرفتن محدودیت برای واحدهای صنعتی کارخانه های سیمان باقران و قاین و نیروگاه قاین،  بوده است افزود: این مقدار مصرف  از ابتدای سال بالاترین میزان مصرف  گاز بوده است . 

هاشمی بیان کرد: خوشبختانه با تمهیدات اخذ شده در شرکت گاز و به کارگیری تمام تجهیزات و ماشین آلات تا این لحظه مشکلی در تامین گاز نبوده و افت گاز محسوسی گزارش نشده است.

 مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: به جهت استمرار تامین گاز برای مصرف خانگی لازم است هم استانی‌ها بخاری را در اتاق‌هایی که بلااستفاده است خاموش کنند، هنگام خروج از خانه حتما شیر گاز را ببندند و به جای افزایش دمای اتاق از لباس گرم در خانه استفاده کنند.

او گفت: در بخش دولتی هم ادارات موظف اند یک ساعت قبل از پایان وقت اداری موتورخانه و سامانه‌های گرمایشی را خاموش و یک ساعت بعد از آغاز وقت اداری وسایل گرمایشی را روشن کنند.

هاشمی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت این موضوع از طرف ادارات، شرکت گاز موظف به قطع گاز این ادارات است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.