سرمربی نروژی شیاطین سرخ از مسئولان این باشگاه درخواست کرده تا در پایان ژانویه ستاره اسپورتینگ لیسبون را جذب کنند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برونو فرناندز هافبک بازی ساز تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و موفق شده در ۲۵ بازی،  ۱۵ بار برای تیمش گلزنی کند و ۱۳ پاس گل بدهد.  

عملکرد خوب هافبک بازی ساز پرتغالی در فصل جاری باعث شده تا تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن او باشند. منچستریونایتد یکی از پر و پا قرص‌ترین مشتریان این ستاره پرتغالی است و اوله گنار سولسشیر سرمربی این تیم، از مسئولان باشگاه درخواست کرده این بازیکن را در ماه جاری و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند.


بیشتر بخوانید: تیم لیگ برتری به دنبال جذب هافبک ملی پوش


پیش از این گفته می‌شد منچستریونایتد قصد دارد این بازیکن را در پایان فصل به خدمت بگیرد. جک گریلیش و جیمز مدیسون بازیکنان استون ویلا و لسترسیتی، دیگر گزینه‌های تقویت خط حمله شیاطین سرخ بودند، اما در نهایت کادرفنی  سرخپوشان خواهان انتقال فرناندز به اولدترافورد شدند.

پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به شدت مورد توجه زین الدین زیدان قرار دارد و با وجود این که مبلغ سرسام آور باشگاه انگلیسی برای صدور رضایتنامه پوگبا، مانع بزرگی در راه انتقال او به اولدترافورد ایجاد کرد، بعید نیست ستاره فرانسوی در پایان فصل راهی لالیگا شود؛ بنابراین منچستریونایتد اکنون دست به کار شده و قصد دارد فرناندز را برای ادامه فصل در ترکیب  داشته باشد.


بیشتر بخوانید: پرتغال بدون ستاره های یورو در ریو


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار