سرکلانتر هفتم از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه‌ای و سابقه دار در محدوده بازار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری ۱۱۳ بازار توسط دو موتورسوار با چهره‌ای پوشیده، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت و ماموران کلانتری با مراجعه به محل‌های سرقت موفق به شناسایی سارقان و پلاک انتظامی موتورسیکلت آنان نشدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه داشت، گفت: در تحقیقات میدانی انجام شده تصویر واضحی از یکی از سارقان در یکی از محل‌های سرقت به دست آمد و با بررسی چهره وی با مجرمان حرفه‌ای مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و به دفعات مختلف روانه زندان شده است.

جلیلیان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که متهم به مدت ۶ ماه است با آزادی مشروط از زندان رهایی پیدا کرده است، گفت: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان حضرتی شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرکلانتر تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری بازار صبح روز گذشته برای دستگیری سارق حرفه‌ای اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند این متهم حرفه‌ای را به همراه همدستش در مخفیگاه وی دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهمان ۲۱ و ۲۲ ساله و سارق حرفه‌ای دارای ۷ سابقه کیفری است، اضافه کرد: با انجام تحقیقات پلیسی هر دو متهم برای تعقیب کیفری در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، موبایل قاپی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار