در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور امروز (دوشنبه) ۷ دیدار برگزار شد.

نتایج دیدار‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان کشور امروز (دوشنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

  • پالایش نفت آبادان ۸۶ – ۹۳ مهرام تهران

در یکی از مهمترین دیدار‌های امروز، تیم بسکتبال مهرام تهران در آبادان به مصاف پالایش نفت این شهر رفت. شاگردان مصطفی هاشمی در این بازی می‌خواستند تا نتیجه دیدار رفت را جبران کنند و مقابل نماینده آبادان و قهرمان سال گذشته لیگ برتر بسکتبال کشور به پیروزی برسند.

این بازی در پایان چهار کوارتر با نتیجه برابر به پایان رسید. در زمان‌های اضافه صمد نیکخواه بهرامی با درخشش خود موفق به کسب ۵ امتیاز شد تا در نهایت مهرام با نتیجه ۹۳ بر ۸۶ برنده این مسابقه باشد.

  • نیروی زمینی ۴۴ – ۵۳ آویژه صنعت پارسا مشهد

آویژه صنعت پارسای مشهد هم که به تهران آمده بود تا در تالار آزادی با نیروی زمینی تهران بازی کند موفق شد با نتیجه ۵۳ بر ۴۴ برنده مسابقه شود تا همچنان به روند خوب است در لیگ برتر بسکتبال ادامه دهد.

  • صنعت مس کرمان ۷۷ – ۷۱ شورا و شهرداری قزوین

در آخرین بازی این هفته هم مس کرمان موفق شد با نتیجه نزدیک ۷۷ بر ۷۱ مقابل شورای شهرداری قزوین به پیروزی برسد.

  • شهرداری بندرعباس ۸۹ - ۶۹ رعد پدافند هوایی شهرکرد

شاگردان هنگامی هم در خانه مقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد به میدان رفتند و در پایان با نتیجه ۸۹ - ۶۹ پیروز میدان شدند.

  • توفارقان آذرشهر ۷۰ – ۷۳ اکسون تهران

اکسون تهران در مصاف میانه جدولی‌ها در خانه توفارقان به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۷۵ بر ۷۳ پیروز میدان شد تا جایگاهش در جدول رده‌بندی را تثبیت کند.

  • شهرداری گرگان ۸۲ – ۴۴ ذوب آهن اصفهان

شهرداری گرگان هم در خانه به مصاف ذوب‌آهن رفت. این بازی با اختلاف زیادی به سود نماینده گرگان به پایان رسید و شاگردان مهران شاهین طبع موفق شدند با نتیجه ۸۲ بر ۴۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به پیروزی برسند و همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

  • پتروشیمی بندر امام ۷۵ – ۷۳ شیمیدر قم

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز در خانه از شیمیدور قم پذیرایی کرد و در پایان موفق شد با نتیجه نزدیک ۷۵ بر ۷۳ مقابل این تیم به پیروزی برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار