معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: برای احداث بزرگترین هتل کویری در یزد به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به نیاز استان به احداث بزرگترین هتل کویری، گفت: برای احداث این هتل آمادگی همکاری لازم با سرمایه گذار را داریم.

او افزود: برای احداث اولین هتل کویری محل مناسبی در کویر یزد در نظر گرفته شده که با احداث این واحد جاذبه‌ای جدید و متفاوت به جاذبه‌های یزد اضافه می‌شود.

میرشمسی با بیان اینکه کویر یکی از جاذبه‌های خاص گردشگری به منظور رونق این صنعت و اثرات اقتصادی بر جامعه مقصد می‌باشد، ادامه داد: سالانه گردشگران زیادی به خصوص در فصل سرد سال به این استان در راستای بازدید و بهره مندی از این اثر طبیعی سفر می‌کنند.

معاون سرمایه گذار‌ی و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: گردشگران در کویر یزد علاوه بر احساس آرامش، رصد ستارگان و پیاده روی، می‌توانند هیجان سافاری، زیپ لاین، شتر سواری، پاراگلایدر و غیره را تجربه کنند.

کویر به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی خاص استان می‌تواند باعث رونق این صنعت و عامل رونق اقتصادی و فرهنگی بر جامعه مقصد باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار