رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس خواستار احضار مجدد سفیر انگلستان به وزارت امور خارجه شد.

وزارت امور خارجه سفیر انگلیس را دوباره اظهار کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلستان در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی گفت: وزیر امور خارجه انگلیس در جریان سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و در پیروی از دولت آمریکا، ایران را به اعمال تحریم‌های جدید تهدید کرده است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلستان افزود: من به عنوان رئیس دوستی پارلمانی ایران و انگلیس معتقدم که سفیر انگلیس در تهران در یک اقدام خارج از عرف دیپلماتیک در مقام عکاس در تجمعات هنجارشکنانه حضور پیدا کرده است که این امر می‌طلبد تا وزارت امور خارجه به طور جدی با او برخورد کند.

کواکبیان تصریح کرد: وزارت امور خارجه باید دوباره سفیر انگلیسی را احضار کند و اقدامات تنبیهی علیه وی اعمال کند و چنانچه قانع نشد لازم است که سفیر انگلیس به عنوان عنصر نامطلوب از کشور اخراج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام نجفی
۱۴:۲۱ ۲۴ دی ۱۳۹۸
سفیر انگلیس از آنجایی که خارج از حوزه قانونی خود عمل کرده است می بایستی هر چه زودتر از ایران اخراج گردد وسفارت یا لانه جاسوسی یا اتاق جنگ انگلیس و آمریکا تعطیل گردد و ایران باید قاطعانه با انگلیس برخوردکند و این عنصر نامطلوب وفتنه گر انگلیس را هر چه سریعتر وبدون فوت وقت اخراج کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
عکاس؟
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۲:۰۵ ۲۴ دی ۱۳۹۸
اضهار کند اخه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۴ دی ۱۳۹۸
احضار
آخرین اخبار