قاری و فعال قرآنی همدان گفت: از برگزاری محفل انس با قرآن با یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر خبر داد.

محفل انس با قرآن در لالجین با یاد سردار دل‌ها برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا رحمانی، قاری و فعال قرآنی همدان گفت: از این پس محافل انس با قرآن که همزمان با ایام شهارت حضرت فاطمه (س) در روستای دینار آباد لالجین با یاد سردار دل‌ها برگزار می‌شود.

او افزود: برنامه ریزی این محفل انس با قرآن که قبل از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شده بود، اما پس از شهادت تصمیم بر آن شد که این محفل با نیت این شهید بزرگوار برگزار شود.

قاری و فعال قرآنی همدان افزود: این محفل قرآنی با حضور قاری بین‌المللی قاسم مقدمی در مسجد چهارده معصوم روستای دینار آباد واقع در روستای لالجین، چهارشنبه ۲۵ دی از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

رحمانی با اشاره به آغاز فعالیت‌های قرآنی مکتب القرآن محمد رسول‌الله (ص) این روستا، گفت: این مکتب قرآنی فعالیت خود را از زمستان سال ۱۳۹۴ به صورت سیار آغاز کرد.

او ادامه داد: از آنجا که شغل بیشتر مردم روستا کشاورزی است و در فصل پاییز و زمستان فراغت بیشتری دارند این جلسات از مهر رونق بیشتری داشته و به صورت هفتگی جمعه شب‌ها و گاهی دو روز در هفته پنج شنبه و جمعه در منازل اهالی روستا برگزار می‌شود.

این نوجوان قرآنی با اشاره به همت اعضای این جلسه قرآن برای برگزاری سالانه یک محفل بزرگ قرآنی، افزود: از سال ۹۵ اعضای مکتب قرآنی تصمیم گرفتند که هر سال در ایام شهادت حضرت زهرا (س) محفلی قرآنی را برگزار کنند و امسال با توجه به شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی مقرر شد تا این محفل با نام ایشان باشد و محافل بعدی در سال‌های آینده نیز همچنان با نام و یاد این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.