مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی از آمادگی برای دریافت کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی آماده دریافت کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستانموسی نژاد مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

موسی نژاد از مردم درخواست کرد کمک‌های خود از قبیل آب معدنی، پتو، مواد غذایی را به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند.

او با بیان اینکه مراکز نیکوکاری استان مرکزی هم آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی است اضافه کرد: کمک‌های مردم استان مرکزی به کمیته امدادامام خمینی (ره) استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دارد.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه با مشارکت‌های مردمی از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از ۸۰ میلیارد تومان وجوهات مردمی در این نهاد جذب شده است.

او ادامه داد: اولویت کمیته امدادامام خمینی (ره) استان مرکزی توزیع وجوهات مردمی بین محرومین و مددجویان بیمار. فاقد مسکن. تحصیل دانشجو و دانش آموزان زیر پوشش است و این وجوهات در این زمینه صرف می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.