مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: معلمان به عنوان سفیران پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش موثر و حیاتی ایفا می‌کنند.

آسیب‌های اجتماعیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه در کارگروه توانمندسازی سفیران مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد، گفت: امروزه وظیفه اصلی حوزه آموزش و پرورش تربیت شهروند مطلوب است که با اعمال سیاست‌ها و راهکار های مناسب می‌توان به این مهم دست یافت.

او افزود: اگر از فرهنگیان به عنوان سفیران این طرح استفاده شود، تاثیر گذاری آن بیشتر است چراکه این عزیزان به عنوان متولیان امر تعلیم و تربیت در بطن کار قرار دارند.

یزدان‌پناه با اشاره به طرح جامع یاری‌گران زندگی ونقش آن در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی اظهارداشت: این طرح برای اولین بار درسطح کشور توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ارائه و در شورای آموزش و پرورش استان نیز به تصویب رسید که مورد توجه وزارت نیز واقع شد.

بالاترین مقام مسئول در آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: این کارگاه‌ها می‌توانند‌ در راستای دانش‌افزایی همکاران بسیار مفید واقع شوند و فرهنگیان گرامی نسبت به بهره‌گیری مناسب از این فرصت‌ها اهتمام ویژه را به‌عمل آورند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.