فرماندار خمین گفت: مدیران ارتباط با مردم را در ایام دهه فجر بیشتر کنند.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین در حاشیه در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود و مدیران دستگاه‌های دولتی در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند.

مدیران ارتباط با مردم را در ایام دهه فجر بیشتر کنند

طهرانی افزود: همچنین کارگروه‌های مختلف باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری این برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند و به اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه داشته باشند.

او اضافه کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف است و لازم است مسئولان در ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی با برگزاری شورای اداری و نواختن زنگ انقلاب راس ساعت ورود حضرت امام به خمین در بیت تاریخی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.

جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان خمین با حضور مسئولان این شهرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.