فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ۳۱ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی به همراه اموال مسروقه در جویبار دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۷ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۲ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار افزود: در ادامه این عملیات، ۱۷ موتور سیکلت و ۳ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

او از دستگیری ۳۱ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز خبر داد و گفت: در ادامه اجرای این طرح با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.