استاندار خراسان شمالی از برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بحنورد با حضور ۲۲ کشور و ۱۰۰ ورزشکار خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی شجاعی با اشاره به اینکه خراسان شمالی دارای استعدادی‌های فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی است، اظهارکرد: شهرستان بجنورد از سی ام تا دوم بهمن ماه برگزار کننده سومین مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و پذیرای ۲۲ کشور و ۱۰۰ ورزشکار خارجی خواهد بود.

وی عدم برگزاری و میزبانی در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری و ... استان را از جمله مشکلات تاثیر گذار در عدم حضور اقشار مختلف در رویداد‌های ملی و بین المللی دانست و افزود: امروز ورزش پیوند ناگسستنی با اقتصاد و پدیده‌های اجتماعی دارد و تلاش ما بر این بوده است که به رغم کم برخوردار بودن زیرساخت‌های استان جهت برگزاری مسابقات، با ایجاد زیرساخت‌های ماندگار، کار را انجام دهیم.


بیشتر بخوانید: علیرضا رضایی: حیف است از کیفیت جام تختی کاسته شود/ جهان پهلوان تختی اعتبار ورزش ایران است


شجاعی با اشاره به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهت ناامن جلوه دادن کشور و تغییر زمان برگزاری مسابقات گفت: خوشبختانه با کمک و حمایت ارگان‌های مختلف و وزارت امورخارجه، خراسان شمالی توانست بعد از میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان، میزبان سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شود.

استاندار خراسان شمالی ضمن قدردانی از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به واسطه اعتمادشان به استان خراسان شمالی، برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را تجربه‌ای گرانبها برای جوانان و مدیران استان دانست و گفت: روند میزبانی به این صورت است که در ۲۸ دی پذیرش تیم ها، ۲۹ دی قرعه کشی مسابقات، ۳۰ دی افتتاحیه و دوم بهمن ماه اختتامیه مسابقات برگزار خواهد شد و با همکاری سازمان صدا و سیمای ملی و استانی مسابقات پخش زنده خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: آزادکار طلایی ایران در تورنمنت ایتالیا: در روز تولدم بهترین هدیه را گرفتم/ برای حضور در المپیک تلاش می‌کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار