پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تیر و مرداد سال آینده در ۱۴ رشته ورزشی در بخش دختران و ۱۸ رشته ورزشی در بخش پسران به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در این تفاهم نامه که به امضای مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و احمد رضی، رئیس دانشگاه گیلان رسید تعهدات سازمان اموردانشجویان برای حمایت‌های مالی و اداری از برگزاری این رویداد ورزشی و وظایف دانشگاه گیلان به عنوان میزبان پیش بینی شده است.

میزان اعتبار تخصیص یافته برای برگزاری پانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی دانشجویان و برنامه زمان بندی پرداخت آن و وظایف دانشگاه گیلان به عنوان میزبان در زمینه مراسم افتتاحیه و اختتامیه، اسکان، ایاب و ذهاب و تغذیه ورزشکاران و تیم‌های داوری و فنی و عوامل برگزاری المپیاد از جمله مفاد تفاهم نامه مذکور است.

با امضای این تفاهم نامه فرآیند رسمی و اجرایی برگزاری پانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی دانشجویان کشور در دانشگاه گیلان تسریع می‌شود و تا پایان سال جاری سهمیه دانشگاه‌های مختلف در هر رشته ورزشی به آنان ابلاغ می‌شود تا آماده سازی تیم‌های خودرا برای این رویداد مهم آغاز کنند.

لازم ذکر است پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان تیر و مرداد سال آینده در ۱۴ رشته ورزشی در بخش دختران و ۱۸ رشته ورزشی در بخش پسران به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار