عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران گفت: مجلس، باید فضایی را برای تعاملات بین‌المللی به وجود آورد تا شرایط به گونه‌ای بهتر رقم بخورد.

عباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش انتخابات مجلس بر وضعیت اقتصادی اظهار کرد: انتخابات مجلس باید فضایی را برای تعاملات بین‌المللی به‌وجود آورد تا شرایط به گونه‌ای بهتر رقم بخورد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه نظارت بر قانون، بر ۲ حکم استوار است، تصریح کرد: یکی از آن‌ها قانون و دیگری نظارت بر اجرای قانون است چرا که قوانین را باید پاکسازی کرد.


بیشتر بخوانید: کارت های بازرگانی در گروی تایید نهادی خصوصی/ارزیابی و صدور کارت بازرگانی در انحصار است 


آرگون با تأکید بر اینکه نباید قانون جدید را جایگزین قوانین قبلی کرد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که قوانین گذشته را اصلاح کنیم و قوانین جدیدی را اجرایی نکنیم تا بتوانیم با شرایط فعلی در کشور، از شرایط تحریمی عبور کنیم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران اظهار کرد: باید تلاش کرد که قانون به‌صورت دقیق و عملیاتی اجرایی شود.

آرگون در ادامه یادآوری کرد: بحث‌هایی که از نظر جایگاه مجلس، می‌تواند رأی مردم را به خود بگیرد، نماد و نشانه دموکراسی است که این امر می‌تواند در حضور و مشارکت مردم مؤثر باشد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با تأکید بر اینکه کشور ما بر اثر تحریم‌های ظالمانه آمریکا، در شرایط تحریمی قرار دارد، اظهار کرد: هم اکنون موانع بین‌المللی در تعامل با کشورها وجود دارد که امیدواریم مجلس، بتواند در راستای اصلاح قوانین، فضای بهتری را ایجاد کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار