رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: کارسوق چهارم از برنامه اصفهان گرد با موضوع "چگونه کاشف روایت و سازنده موزه‌های شهر باشیم؟ " در موزه عصارخانه شاهی برگزار می‌شود.

علیرضا مساح رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: کارسوق چهارم از برنامه اصفهان گرد با موضوع "چگونه کاشف روایت و سازنده موزه‌های شهر باشیم؟ " در موزه عصارخانه شاهی وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با حضور "رضا سرابی" موزه ساز و بزرگترین مجموعه دار خصوصی آذربایجان روز پنجشنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

 اواظهار داشت: مردم در برنامه اصفهان گرد که از سوی اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده و برگزار می‌شود، قرار است در جاذبه‌های گردشگری و بنا‌های تاریخی اصفهان روایت‌های جدیدی از شهر بشنوند و یاد بگیرند که این روایت‌ها شامل روایت‌های رسمی، روایت از بازمانده این بنا‌ها و روایت از میهمانان و اساتیدی است که در زمینه گردشگری توانایی دارند.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه رضا سرابی از موزه داران خصوصی شهر تبریز است، افزود: رضا سرابی در این نشست قرار است ما را با تجربیات موزه داری آشنا کند و بیانگر روایات جدیدی از این نوع موزه داری باشد.

مساح ادامه داد: شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است، اما علاقه‌مندان برای حضور در برنامه اصفهان گرد باید در سایت evand.com ثبت نام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۲۴۰۵۰۹ و ۳۲۲۱۳۲۰۱ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.