دانش آموزان لرستانی سیل مهربانی خود را روانه سیستان و بلوچستان می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: سیل مهربانی به منظور کمک به سیلزدگان سیستان و بلوچستان در بیش از سه هزار مدرسه استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان  روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این روز‌ها که استان سیستان و بلوچستان و برخی شهر‌های جنوب شرق کشور درگیر سیل شده اند دانش آموزان لرستان نیز با کمک‌های خود از سر مهربانی و نوعدوستی، به مردم نشان می‌دهند که آن‌ها تنها نیستند.

زینی وند اظهار داشت: دانش آموزان مانند دیگر اقشار مردم در این سیل مهربانی با کمکی هرچند ناچیز، حس نوعدوستی خود را به هموطنانشان نشان می‌دهند تا همدلی و همراهی خودشان را در مدارس به نمایش بگذارند.

او افزود: در این راستا طرح سیل مهربانی ۲ از امروز در بیش از سه هزار مدرسه استان آغاز شده و کمک‌های فرهنگیان و دانش آموزان استان پس از جمع آوری، به مناطق سیل زده جنوب شرق کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در سیل فروردین ماه لرستان نیز در کمترین زمان مردم و دولت به کمک سیلزدگان استان شتافتند اظهار داشت:مقام معظم رهبری از اولین روز‌های پس از سیل به مسئولان نظام تاکید داشتند که نباید تحصیل هیچ دانش آموزی متوقف شود.

زینی وند مقدم گفت: در جریان سیل به دلیل زیرساخت‌های نامناسب در استان، خسارات و آسیب بسیار زیادی به تاسیسات زیربنایی، منازل مردم و مدارس واردشد، اما در کنار این سیل شاهد سیل مهربانی مردم از سراسر کشور بودیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.