رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدخترگفت: با توجه به نا ایمن بودن جاده پلدختر- خرم آباد تردد خودرو‌های سنگین در این محور ممنوع می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، روح الله شریف زاده در پلدختر رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر اظهار داشت:در پی بارش برف و باران شدید و تخریب و آسیب برخی از نقاط جاده پلدختر – خرم آباد در جریان سیل فروردین ماه سال جاری، این محور تنها برای خودرو‌های محلی باز است.

شریف زاده افزود: گردنه دهلیج پلدختر به علت بارش سنگین برف و با توجه به کوهستانی بودن مسیر و شیب‌های تند، تردد تنها با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در این مسیر امکان پذیر است.

او گفت: به دلیل بارش برف در گردنه طولکش واقع د جاده پلدختر – کرمانشاه رانندگان با احتیاط در این محور تردد کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر افزود: جاده پلدختر – اندیمشک در بارش‌های اخیر تا کنون با مشکل خاصی مواجه نشده و تردد در آن روان است.

شریف زاده یادآورشد:چهار اکیپ راهداری در جریان بارندگی‌های اخیر در محور‌های مواصلاتی شهرستان پلدختر مستقر هستند.

او گفت: رانندگان حتی المقدور در جاده‌های مواصلاتی این شهرستان تردد نکنند ودر صورت ضرورت تجهیزات زمستانی همراه خود داشته و در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاطی که خطر احتمالی ریزش کوه وجود دارد توقف نکنند و با سرعت مطمئنه حین حرکت فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

شریف زاده از رانندگان خواست پیش از حرکت در جاده‌ها جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاعات لازم را دریافت کنند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.