نجات ۱۰۴ نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز اندیکا

معاون امداد و نجات هلال احمر خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، نیرو‌های امدادی جان ۱۰۴ نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز اندیکا را نجات دادند.

علی پهلوان معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به هشدار‌ها و پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران در محور‌های کوهستانی استان، عملیات امداد رسانی به خودرو‌ها و گردشگران در منطقه تاراز شهرستان اندیکا به طور مستمر در حال انجام است.

نجات 104 نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز اندیکا

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۴ نفر از سرنشینان خودرو‌ها که در برف و کولاک گرفتار شده بودند با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر استان نجات یافتند و ۳۵خودرو نیز رهاسازی شد.

پهلوان تصریح کرد: در مدت مذکور همچنین ۵۷ نفر که نیازمند اسکان اضطراری بودند در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در منطقه تاراز اندیکا اسکان داده شدند.

نجات 104 نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز اندیکا

به گفته معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان، ۱۰۴ قوطی کنسروجات، ۴۸۰ بسته بیسکویت و ۲۰۸تخته پتو در اختیار در راه ماندگان محور تاراز-اندیکا قرار گرفت.

او بیان داشت: خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان خوزستان کماکان ادامه دارد و نجاتگران در آماده باش کامل به سر می‌برند تا هموطنان با مشکل مواجه نشوند.

نجات 104 نفر گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز اندیکا

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.