سرمربی تیم بسکتبال اکسون گفت: داوران بازی با تیم و بازیکن ما لج کرده بودند و من فقط در کنار زمین حرص خوردم.

داوران بازی با تیم ما لج کرده بودندبه گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون درباره پیروزی این تیم برابر تیم شهرداری بندرعباس اظهار کرد: بازی سنگینی برای ما بود و حساسیت این دیدار در کیفیت نحوه بازی ما تاثیر گذاشته بود، اما بازی را خوب شروع کردیم. البته متاسفانه دقایق مهم و حساس بازی تمرکزمان را از دست دادیم و علاوه بر این اتقاقاتی در زمین بازی رخ داد که ما نتوانیم کاری برایش انجام بدهیم. فکر می‌کنم داوران بازی نباید با تیم و بازیکن لج کنند و در زمان‌های مهم این اتفاقات رخ داد و  من نمی‌توانستم کاری کنم و فقط در کنار زمین حرص می‌خوردم.  

او  ادامه داد: من نمی‌خواهم مسئله داوری را باز کنم، چون پیامد‌هایی دارد که کار را پیچیده‌تر می‌کند. اگر کمیته داوران بخواهد فیلم بازی را ببیند در نهایت متوجه می‌شود که داور در دقایق مهم بازی نسبت به برخی از صحنه‌ها بی تفاوت بود، اما در آن طرف کوچکترین برخورد‌ها را سوت می‌زد. داور بازی در یک صحنه فول  احسان صمدی را گرفت،   اما در آن طرف بازیکن شماره ۵ حریف خطای شدیدی مرتکب شد  و در نهایت داور بازی تذکر هم به این بازیکن نداد. به نظرم مسائل داوری یک مقدار تمرکز بازیکنان را بهم می‌ریزد و کنترل بازی از دست بازیکنان خارج می‌شود.  

سرمربی تیم اکسون درباره وضعیت بازیکنان خارجی این تیم بیان کرد: بازیکن نیجریه‌ای - کانادایی  از تیم ما جدا شده است، اما خوشیختانه نتوانستیم بازیکن دیگر خارجی خود را حفظ کنیم و فکر می‌کنم تا آخر فصل در کنارمان باشد. شاید بازیکن خارجی ما به خاطر اینکه چند روز دور  از شرایط مسابقه بوده است یک مقدار نتوانست خود را نشان بدهد و توقع ما را برآورده نکرد. البته سایر بازیکنان ما خوب بازی کردند.  

آبکناری درباره اینکه استفاده از ویدیو چک چقدر در این بازی تاثیر گذار بود، گفت: مسئله موثری است که فیبا بر روی استفاده از سیستم ویدیو چک تاکید می‌کند و از این سیستم در تورنمنت‌های مختلف بهره می‌برند. به نظرم باید از کمک داور ویدیویی در همه سالن‌های بسکتبال استفاده شود و فقط مخصوص ورزشگاه آزادی نباشد. معتقدم که استفاده از این تکنولوژی به داور کمک می‌کند تا تصمیم‌های درستی بگیرد.


بیشتر بخوانید: تیم بسکتبال اکسون ۷۰ - شهرداری بندر عباس ۶۷/ پیروزی ارزشمند شاگردان آبکناری در خانه


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار