رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ازافزایش قابل توجه بودجه فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان در سال ۹۹ خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی مزروعی رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص بودجه تقدیمی شهرداری به شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:امیدواریم با همکاری مدیران و کارشناسان شهرداری اصفهان این بودجه افزایش یابد و قابلیت اجرای سیاست‌های کلان شورای شهر را افزایش دهد تا مردم از چگونگی به کار گیری این بودجه  اطمینان بیشتر حاصل کنند.

او  در خصوص سیاست‌ها  فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر برای لحاظ در بودجه سال ۹۹ گفت:اصلاح ساختار حوزه معاونت فرهنگی ورزشی و اجتماعی و سازمان مربوطه به نحوی که  نقش معاون شهردار از مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی تفریحی تفکیک و نقش سیاستگذاری و نظارتی این معاونت در مناطق و زیرمجموعه‌های تحت امر شهردار اصفهان تقویت یابد و همچنین تاکید بر افزایش قابل توجه بودجه‌های ورزشی و تفریحی شهرداری اصفهان واختصاص بودجه مکفی برای بهسازی امکانات فرهنگی و ورزشی.

او همچنین با اعلام خبر مقدمات رفع تصرف از تالار تیموری گفت: سابقه‌ی این بنا به پیش از صفویه می‌رسد و این خبر کام اهالی فرهنگ و هنر را شیرینی کرد. امیدواریم از این بنا بهره برداری خوبی صورت گیرد.

مزروعی در پایان به طرح همدلی اصفهان با سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این طرح مورد استقبال سایر کلان شهر‌ها قرار‌گرفته است و امید است تا از این رهگذر امکانات و انباشت تجربه فرهنگی و اجتماعی موجود در کلان شهر‌ها در اختیار مردمان شریف و خالص این خطه از ایران قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.