رئیس دادگستری استان همدان گفت: باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کنیم.

باید از جرائم در حوزه گردشگری پیشگیری کنیمجرائم عدالتخواه رئیس دادگستری استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کنیم، گفت: با اجرای طرح‌هایی در حوزه امنیتی دادگستری استان همدان، صنعت گردشگری در استان رونق می‌گیرد.

او با اشاره به اجرای طرح گردشگری پایدار در همدان اظهار داشت: طرح گردشگری پایدار ابزاری در راستای توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که سبب رونق و جذب توریست می‌شود.

عدالتخواه با بیان اینکه صنعت گردشگری، بزرگترین و متنوع‌ترین صنعت در دنیا محسوب می‌شود ادامه داد: تأثیر گردشگری بر افزایش میزان اشتغال و درآمد‌های ارزی، رونق صنایع داخلی، گسترش همکاری‌های بین‌المللی موجب شده است تا نگرش کشور‌های دنیا به مرز آن تغییریافته و جایگاه مهمی در سیاست‌گذاری دولت‌ها داشته باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای سبب افزایش ضریب امنیت در حوزه‌ی گردشگری شود.

عدالتخواه با بیان اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کنیم، گفت: حوزه معاونت پیشگیری از جرم دادگستری همدان برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت گردشگری، نسبت به افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.
او اظهار داشت: دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر، ضعف‌ها و آسیب‌ها را دربخش توسعه گردشگری به حداقل برسانند.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: دادگستری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.